REGULAMIN KOREPETYCJI (od 01.07.2022)

  1. Zajęcia odbywają się za pośrednictwem platformy Google Meet.  Każdy z programów można uruchomić w przeglądarce, nie ma potrzeby instalowania go na komputerze/tablecie/telefonie.
  2. Warunkiem uzyskania dostępu do niezbędnych materiałów edukacyjnych wykorzystywanych podczas korepetycji jest posiadanie konta w darmowej domenie .gmail.com.
  3. Osoby korzystające z korepetycji mają obowiązek dysponować stabilnym łączem internetowym umożliwiającym sprawne przeprowadzenie zajęć.
  4. Zajęcia prowadzone są wyłącznie od poziomu 7 klasy szkoły podstawowej. Z naszych doświadczeń wynika, że w przypadku młodszych uczennic_uczniów zajęcia online nie przynoszą odpowiednich efektów.
  5. Za każdą usługę wystawiam fakturę lub rachunek (NIP firmy 8222229457).
  6. Rachunki za zajęcia są wystawiane pod koniec miesiąca – w dniu ostatnich zajęć w danym miesiącu.
  7.  Dane o zajęciach, umowy z kursantami i harmonogram zajęć jest także widoczny w dzienniku elektronicznym KIVO. 
  8. Termin płatności za zajęcia to 7 dni od dnia wystawienia faktury lub rachunku za poprzedni miesiąc. 
  9. BABA OD POLSKIEGO Aneta Korycińska zastrzega prawo do rezygnacji z prowadzenia zajęć w razie zalegania z płatnościami przez okres dłuższy niż 21 dni lub w razie dwukrotnego odwołania zajęć w danym miesiącu.
  10. BABA OD POLSKIEGO Aneta Korycińska zastrzega prawo do zmiany ceny korepetycji. Uczniowie i rodzice będą informowani o zmianach cen z wyprzedzeniem min. 30 dni.
  11. Wszystkie zajęcia trwają 50 minut i odbywają się online. Ceny są jawne. 
  12. Bezpłatne odwołanie zajęć jest możliwe tylko na 24 godziny przed planowanym terminem. Niestawienie się na spotkaniu online lub odwołanie zajęć na mniej niż 24 godzin przed zajęciami wiąże się z koniecznością opłacenia 100% kwoty za lekcję.
  13. Decydując się na korepetycje, akceptujesz warunki regulaminu.

Regulamin dziennika elektronicznego KIVO

Regulamin sprzedaży dostępu do platformy kivo.pl

Sprzedaż kursów zarządzanych na platformie KIVO za pośrednictwem strony internetowej https://kivo.pl realizuje Pikablo Sp. z o. o. wpisana do KRS nr: 0000674206 NIP: 9522161764 REGON: 367092006, ul. Lawendowe Wzgórze 36B/5, 80-175 Gdańsk.

Kontakt ze sprzedawcą możliwy jest pod adresem e-mail kontakt@tpay.com.

§ 1

Definicje

Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:

  1. Usługa – dostęp do kursów, którego twórcą jest Sprzedawca,

  2. Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna,

  3. Konsument – osoba fizyczna, dokonująca zakupu w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z treścią art. 221 kodeksu cywilnego),

  4. Operator Płatności

    • Tpay – Krajowy Integrator Płatności S.A., ul. Św. Marcin 73/6, 61-808 Poznań, NIP: 7773061579

  5. Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem https://app.kivo.pl/payu/regulations/

  6. Polityka prywatności dostępna pod adresem https://tpay.com/polityka-prywatnosci

  7. Sprzedawca – Tpay Sp. z o. o. 

§ 2

Postanowienia wstępne

  1. Za pośrednictwem Strony, Sprzedawca prowadzi sprzedaż Usługi.

  2. Do dokonania zakupu za pośrednictwem Strony konieczne jest spełnienie następujących warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego:

  1. dostęp do Internetu,

  2. standardowy system operacyjny,

  3. standardowa przeglądarka internetowa,

  4. posiadanie aktywnego adresu e-mail.

  1. Do korzystania z Usługi konieczne jest spełnienie następujących warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego:

    1. dostęp do Internetu,

    2. standardowy system operacyjny,

    3. standardowa przeglądarka internetowa z włączoną obsługą cookies,

    4. standardowa przeglądarka plików .pdf (np. AdobeReader),

    5. posiadanie aktywnego adresu e-mail.

  2. Kupujący nie może dokonać zakupu anonimowo ani pod pseudonimem.

  3. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści w ramach formularzy dostępnych na Stronie.

  4. Wszystkie ceny podane na Stronie są cenami netto.

§ 3

Prawa własności intelektualnej

  1. Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego, że Usługa stanowi utwór w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do którego prawa autorskie przysługują Sprzedawcy.

  2. Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego, że dalsze rozpowszechnianie Usługi przez Kupującego bez zgody Sprzedawcy stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy do Usług i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.

§ 4

Zakup Usługi

  1. W celu zakupu Usługi, Kupujący musi podjąć następujące kroki:

    1. zalogować się na Stronie,

    2. w prawym górnym rogu wybrać opcją moje konto, a następnie przejść do zakładki faktury,

    3. kliknąć trzy kropki przy nieopłaconej fakturze i wybrać „Opłać”,

    4. wypełnić formularz,

    5. zaakceptować Regulamin – akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna do dokonania zakupu,

    6. kliknąć w przycisk „Kupuję i płacę”.

  2. Po kliknięciu przycisku „Kupuję i płacę”, Kupujący zostanie przeniesiony na stronę Operatora Płatności celem dokonania zapłaty ceny za Usługę.

  3. Po skutecznym dokonaniu płatności, Kupujący zostanie przeniesiony na Stronę z potwierdzeniem zakupu. Z tą chwilą umowę o dostarczenie usługi uważa się za zawartą między Kupującym a Sprzedawcą.

§ 5

Odstąpienie Konsumenta od umowy

  1. Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.

  2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

  3. Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną.

  4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

  5. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

§ 6

Odpowiedzialność za wady

  1. Jeżeli Kupujący stwierdzi wadę Usługi, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.

  2. Kupujący może kontaktować się ze Sprzedawcą, wysyłając wiadomość e-mail na adres kontakt@kivo.pl.

  3. Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji.

§ 7

Dane osobowe i pliki cookies

Zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies opisane zostały w polityce prywatności i plików cookies dostępnej pod adresem https://kivo.pl/polityka-prywatnosci/

§ 8

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami o dostarczenie treści cyfrowych na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.

  2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:

    1. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,

    2. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą,

    3. skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.

  3. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl.

  4. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

REGULAMIN SKLEPU

Sklep należy do jednoosobowej działalności gospodarczej BABA OD POLSKIEGO Aneta Korycińska, z siedzibą pod adresem: ul. Starowiślna 9a/5, 03-193 Warszawa, posługującej się numerem NIP 8222229457, REGON 366297090. W każdej chwili możesz skontaktować się ze mną – e-mail: babaodpolskiego@gmail.com.

§ 1
Definicje
Na potrzeby niniejszego regulaminu przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
  1. Osoba Kupująca – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
  2. Osoba Konsumencka – osoba fizyczna, zawierająca ze Sprzedawczyni umowę niezwiązaną z bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  3. Regulamin – niniejszy regulamin dostępny pod adresem www.babaodpolskiego.pl/regulamin.
  4. Sklep – sklep internetowy działający pod adresem www.babaodpolskiego.pl/sklep.
  5. Sprzedawczyni – BABA OD POLSKIEGO Aneta Korycińska.

§ 2
Postanowienia wstępne
  1. Za pośrednictwem Sklepu Sprzedawczyni zapewnia Osobie Kupującej możliwość zawarcia umowy sprzedaży produktów fizycznych dostępnych w Sklepie, umowy o dostarczenie treści cyfrowych w postaci kursów on-line oraz innych produktów elektronicznych opisanych na stronach Sklepu.
  2. Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedawczyni i Osoby Kupującej.
  3. Do korzystania ze Sklepu nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego. Wystarczające są: dostęp do Internetu, standardowy system operacyjny, standardowa przeglądarka internetowa, posiadanie aktywnego adresu e-mail.
  4. Osoba Kupująca nie może dokonać zakupu w Sklepie anonimowo ani pod pseudonimem.
  5. Zakazane jest podczas korzystania ze Sklepu dostarczanie treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści za pośrednictwem formularzy dostępnych w Sklepie.
  6. Wszystkie ceny produktów podane na stronach Sklepu są cenami brutto.

§ 3

Usługi świadczone drogą elektroniczną

  1. Za pośrednictwem Sklepu Sprzedawczyni świadczy na rzecz Osoby Kupującej usługi drogą elektroniczną.
  2. Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Osoby Kupującej przez Sprzedawcę jest umożliwienie Osobie Kupującej złożenia zamówienia w Sklepie prowadzącego do zawarcia ze Sprzedawczynią umowy.
  3. Jeżeli Osoba Kupująca zdecyduje się założyć konto w Sklepie, Sprzedawczyni świadczy również na rzecz Osoby Kupującej usługę drogą elektroniczną polegającą na założeniu i utrzymywaniu konta w Sklepie. W koncie przechowywane są dane Osoby Kupującej oraz historia złożonych przez nią zamówień w Sklepie. Osoba Kupująca loguje się do Konta z wykorzystaniem swojego adresu e-mail oraz zdefiniowanego przez siebie hasła.
  4. Założenie konta w Sklepie odbywa się poprzez wypełnienie i przesłanie, za pomocą automatycznego mechanizmu Sklepu, formularza rejestracyjnego. Osoba Kupująca może w każdej chwili usunąć konto, przesyłając stosowne żądanie do Sprzedawczyni. Usunięcie konta nie spowoduje usunięcia danych o złożonych zamówieniach z wykorzystaniem konta.
  5. Jeżeli Osoba Kupująca zdecyduje się zapisać do newslettera, Sprzedawczyni świadczy również na rzecz Osoby Kupującej usługę drogą elektroniczną polegającą na przesyłaniu Osobie Kupującej wiadomości e-mail zawierających informacje o nowościach, promocjach, produktach lub usługach Sprzedawczyni. Zapis do newslettera odbywa się poprzez wypełnienie i przesłanie formularza zapisu do newslettera lub poprzez zaznaczenie stosownego checkboxa w procesie składania zamówienia. Osoba Kupująca może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania newslettera, klikając w przycisk służący do rezygnacji widoczny w każdej wiadomości przesyłanej w ramach newslettera lub przesyłając stosowne żądanie do Sprzedawczyni.
  6. Usługi świadczone są drogą elektroniczną na rzecz Osoby Kupującej nieodpłatnie. Odpłatne są natomiast umowy sprzedaży oraz umowy o dostarczenie treści cyfrowych zawierane za pośrednictwem Sklepu.
  7. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Osobie Kupującej i przekazania danych, w związku z korzystaniem ze Sklepu, Sprzedawczyni podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
  8. Sprzedawczyni podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu. Osoba Kupująca może poinformować Sprzedawczynię o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.
  9. Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu, Osoba Kupująca może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adresu e-mail: babaodpolskiego@gmail.com. W reklamacji Osoba Kupująca powinna podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu. Sprzedawczyni będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Osobę Kupującą o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.

§ 4
Składanie zamówienia
  1. Osoba Kupująca może złożyć zamówienie jako zarejestrowana Osoba Kupująca.
  2. Zarejestrowanymi Osoby Kupujące, która posiada konto w Sklepie. Osoba Kupująca może założyć konto z poziomu Sklepu.
  3. Złożenie zamówienia odbywa się poprzez wypełnienie formularza zamówienia po uprzednim dodaniu do koszyka interesujących Osobę Kupującą produktów. W formularzu konieczne jest podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia. Na etapie składania zamówienia następuje również wybór sposobu dostawy zamówionych produktów oraz wybór metody płatności za zamówienie. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu, z którym Osoba Kupująca powinna uprzednio się zapoznać. W razie jakichkolwiek wątpliwości, dotyczących regulaminu, Osoba Kupująca może skontaktować się ze Sprzedawczynią.
  4. Po kliknięciu przycisku finalizującego zamówienie Osoba Kupująca zostanie przekierowana do bramki płatności, zgodnie z wybraną metodą płatności. Po skutecznym dokonaniu płatności, Osoba Kupująca zostanie zwrotnie przekierowana na stronę Sklepu z potwierdzeniem zamówienia. Z tą chwilą umowę uważa się za zawartą pomiędzy Osoba Kupującą a Sprzedawczynią. Potwierdzenie zawarcia umowy zostanie przesłane Osobie Kupującej na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
  5. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A.
  6. Dostępne formy płatności: Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro.
  7. W zależności od przedmiotu zamówienia, między Osobami Kupującymi a Sprzedawczynią może zostać zawarta umowa określonego rodzaju: w przypadku produktów fizycznych – umowa sprzedaży; w przypadku kursów on-line i innych produktów elektronicznych – umowa o dostarczenie treści cyfrowych.
  8. Jeżeli przedmiotem zamówienia są jednocześnie produkty różnego rodzaju, złożenie zamówienia prowadzi do zawarcia kilku umów określonego rodzaju odpowiadających przedmiotowi zamówienia.
  9. W formularzu zamówienia Osoba Kupująca musi podać prawdziwe dane osobowe. Osoba Kupująca ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawczyni zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Osoba Kupująca podała nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Sprzedawczyni co do ich poprawności. W takim przypadku Osoba Kupująca zostanie poinformowana telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach Sprzedawczyni. W takiej sytuacji Kupującemu przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych, pozwalających Sprzedawczyni na podjęcie kontaktu z Osobą Kupującą, Sprzedawczyni udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Kupującego.
  10. Osoba Kupująca oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są prawdziwe, natomiast Sprzedawczyni nie jest zobowiązana do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności, choć ma takie uprawnienia.
  11. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

§ 5
Dostawa i płatność

  1. Dostępne metody płatności za zamówienie opisane są na stronach Sklepu oraz prezentowane są Osobie Kupującej na etapie składania zamówienia.
  2. Dostępne metody dostawy produktów fizycznych opisane są na stronach Sklepu oraz prezentowane są Osobie Kupującej na etapie składania zamówienia. Koszt dostawy zamówienia ponosi Osoba Kupująca, chyba że Sprzedawczyni na stronie Sklepu wskaże inaczej.
  3. Płatność w systemie PayPal realizowana jest przez PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. (zarejestrowana w R.C.S. Luxembourg pod numerem B 118 349), z oficjalną siedzibą w Luksemburgu, L-2449 lub poprzez T-pay (Krajowy Integrator Płatności Spółka Akcyjna, ul. Św. Marcin 73/6 61-808 Poznań, KRS 0000412357).
  4. Płatności elektroniczne przelewy24 obsługiwane są przez następującego operatora płatności: PayPro SA – z siedzibą w Poznaniu przy ul. Kanclerskiej 15, 60-327 Poznań, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego po numerem KRS 0000347935, numer NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 4.500.000,00 zł, w całości opłaconym, wpisaną do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem podmiotu w UKNF IP24/2014, jako krajowa instytucja płatnicza.
  5. Płatności elektroniczne PayU obsługiwane są przez następującego operatora płatności: PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 186, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP 779-23-08-495, o kapitale zakładowym w wysokości 4.944.000 PLN, opłaconym w całości; krajowa instytucja płatnicza nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do Rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012.
  6. W przypadku płatności kartami kredytowymi dostępne są następujące rodzaje kart: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.
§ 6
Produkty fizyczne

  1. Realizacja zamówienia obejmującego produkty fizyczne następuje poprzez wysyłkę zakupionych produktów na adres podany przez Osobę Kupującą.
  2. Czas realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 72 h, chyba że co innego wynika z opisu produktu w Sklepie.
  3. Zamówienie uważa się za zrealizowane w chwili nadania przesyłki do Osoby Kupującej.
  4. Przesyłka powinna zostać dostarczona do Osoby Kupującej w terminie wynikającym z wybranego sposobu dostawy.
§ 7
Kursy on-line

  1. Realizacja zamówienia obejmującego kurs on-line następuje poprzez przesłanie na adres e-mail podany przez Osobę Kupującą w formularzu zamówienia wiadomości zawierającej instrukcję uzyskania dostępu do zawartości kursu.
  2. Dostęp do kursu on-line odbywa się za pośrednictwem e-maila podanego w zamówieniu.. Złożenie zamówienia skutkuje założeniem dla Osoby Kupującej konta użytkownika w ramach platformy kursowej umożliwiającego mu uzyskanie dostępu do kursu.
  3. W przypadku kursów on-line dostęp do treści wchodzących w skład kursu może być ograniczony czasowo, zgodnie z informacjami zawartymi w opisie na stronie Sklepu. W takiej sytuacji, po upływie wskazanego okresu, Osoba Kupująca utraci dostęp do kursu. Jeżeli dostęp do kursu on-line przyznawany jest na czas nieoznaczony, Sprzedawczyni może podjąć decyzję o wyłączeniu dostępu do kursu, o czym uprzedzi Osobę Kupującą przynajmniej z miesięcznym wyprzedzeniem. W takiej sytuacji Osoba Kupująca będzie mogła pobrać wszystkie materiały wchodzące w skład Kursu na dysk lub do pamięci swojego urządzenia.
  4. Poszczególne kursy on-line dostępne w Sklepie mogą być prezentowane również w ramach oddzielnych stron internetowych, innych niż Sklep. Zakup dostępu do Kursu następuje jednak zawsze za pośrednictwem mechanizmu Sklepu.

§ 8
Produkty elektroniczne

  1. Realizacja zamówienia obejmującego produkt elektroniczny taki jak e-book, audiobook, webinar itp. następuje poprzez przesłanie na adres e-mail podany przez Osobę Kupującą w formularzu zamówienia wiadomości zawierającej instrukcję pobrania lub uzyskania dostępu do zakupionego produktu elektronicznego.
  2. Z chwilą wysyłki wiadomości, o której mowa w ust. 1 powyżej, treści cyfrowe objęte przedmiotem zamówienia uważa się za dostarczone w całości Osobie Kupującej.
  3. Link do zakupionych produktów elektronicznych jest aktywny przez 30 dni. W tym czasie należy pobrać plik i zapisać go na swoim komputerze, w chmurze albo na innym trwałym nośniku.
§ 9
Prawa własności intelektualnej

  1. Sprzedawczyni poucza niniejszym Osobę Kupującą, że treści zawarte w Sklepie, produkty elektroniczne, kursy on-line, treści cyfrowe, materiały tekstowe, graficznie i zdjęciowe wchodzące w skład produktów fizycznych objęte są ochroną prawa autorskiego, a prawa autorskie przysługują Sprzedawczyni.
  2. Bezprawne rozpowszechnianie treści lub materiałów, o których mowa w ust. 1 powyżej, mogę skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.

§ 10
Odstąpienie od umowy Osoby Konsumenckiej

  1. Osoba Konsumencka, która zawarła ze Sprzedawczynią umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych rzeczy (w przypadku umowy sprzedaży) albo w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy (w przypadku umowy o dostarczenie treści cyfrowych).
  2. Począwszy od 01.01.2021 r., prawo do odstąpienia od umowy na zasadach opisanych w niniejszym paragrafie oraz wynikających z ustawy o prawach Osób Konsumenckich przysługuje również osobie fizycznej zawierającej ze Sprzedawczynią umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. W związku z tym, gdy w ramach niniejszego paragrafu mowa jest o uprawnieniach Osoby Konsumenckiej, począwszy od 01.01.2021 r. uprawnienia te dotyczą również osoby spełniającej powyższe kryteria.
  3. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Osoby Konsumenckiej przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawczynię o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  4. Na podstawie art. 38 pkt 12 ustawy o prawach Osób Konsumenckich, Osobie Kupującej nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy zakupu biletu na wydarzenie (prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Osobie Konsumenckiej w odniesieniu do umów o świadczenie usług w zakresie usług związanych z wydarzeniami kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi).
  5. Bilety podlegają zwrotowi w ciągu 14 dni. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Osobę Kupującą kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
  6. Bilety imienne nie podlegają dalszej odsprzedaży i przepisaniu na inne dane.
  7. Chwilą rozpoczęcia świadczenia jest doręczenie Osobie Konsumenckiej wiadomości e-mail z instrukcją uzyskania dostępu do treści cyfrowych.
  8. Aby odstąpić od umowy, Osoba Konsumencka musi poinformować Sprzedawczynię o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną.
  9. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Osoba Konsumencka wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Osobie Konsumenckiej prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  10. Osoba Konsumencka ma obowiązek zwrócić produkt Sprzedawczyni lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawczynię do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawczyni zaproponował, że sama odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem
  11. Osoba Konsumencka ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
  12. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawczyni zwraca Osobie Konsumenckiej wszystkie otrzymane od Osoba Konsumenckiej płatności, w tym najtańszy dostępny w Sklepie koszt dostarczenia produktów (jeśli koszt pokryła Osoba Konsumencka) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawczyni została poinformowana o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Osobę Konsumencką użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Osoba Konsumencka wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Osoba Konsumencka nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.
  13. Jeżeli Sprzedawczyni nie zaproponował, że sama odbierze rzecz od Osoby Konsumenckiej, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Osoby Konsumenckiej do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Osobę Konsumencką dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  14. Osoba Konsumencka ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
§ 11
Odpowiedzialność za wady
  1. Sprzedawczyni ma obowiązek dostarczyć Osobom Konsumenckim produkt oraz treść cyfrową wolną od wad.
  2. Sprzedawczyni jest odpowiedzialna względem Osoby Konsumenckiej, jeżeli sprzedany produkt, treść cyfrowa ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
  3. Jeśli Osoba Kupująca stwierdzi wadę produktu lub treści cyfrowej, powinna poinformować o tym Sprzedawczynię, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
  4. Osoba Kupująca może kontaktować się ze Sprzedawczynią pocztą elektroniczną.
  5. Sprzedawczyni ustosunkuje się do składanej przez Osobę Kupującą reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu, którego reklamacja została złożona. Począwszy od 01.01.2021 r., przepisy w zakresie rękojmi Sprzedawczyni za wady rzeczy sprzedanej dotyczące Osoby Konsumenckiej, znajdują zastosowanie również do osoby fizycznej zawierającej ze Sprzedawczynią umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

§ 12
Dane osobowe i pliki cookies
  1. Administratorem danych osobowych Osoby Kupującej jest Sprzedawczyni.
  2. Dane osobowe Osoby Kupującej przetwarzane są w celu obsługi zamówień, konta użytkownika oraz ewentualnej obrony, dochodzenia lub ustalenia roszczeń związanych z zawieranymi za pośrednictwem Sklepu umowami.
  3. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies znajdują się w polityce prywatności dostępnej pod adresem www.babaodpolskiego.pl/politykaprywatnosci.
§ 13
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Sprzedawczyni wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
  2. Osoba Konsumencka ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Osoba Konsumencka ma możliwość: zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięciu sporu wynikłego z zawartej umowy; zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Osobą Kupującą a Sprzedawczynią; skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw Osób Konsumenckich lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona Osoby Konsumenckiej.
  3. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Osoba Konsumencka może szukać na stronie internetowej http://polubowne.uokik.gov.pl.
  4. Osoba Konsumencka może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy Osobami Konsumenckimi i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

§ 14
Postanowienia końcowe
  1. Sprzedawczyni zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Osobę Kupującą, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
  2. Wszelkie spory związane z umowami zawieranymi za pośrednictwem Sklepu będą rozpatrywane przez polski sąd powszechny właściwy ze względu na stałe miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawczynię. Postanowienie to nie znajduje zastosowania do Osoby Konsumenckiej, w przypadku której właściwość oraz jurysdykcja sądu rozpatrywane są na zasadach ogólnych. Począwszy od 01.01.2021 r. postanowienie to nie znajduje również zastosowania do osoby fizycznej zawierającej ze Sprzedawczynią umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – w przypadku takiej osoby właściwość sądu rozpatrywana jest na zasadach ogólnych.
  3. Sprzedawczyni zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
  4. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 08.04.2021 r.