Kolejny rok z rzędu rozpoczynam wakacje kilkudniowym szkoleniem organizowanym przez Szkołę Edukacji Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności i Uniwersytetu Warszawskiego. Tym razem Letnia Szkoła Mentorów dotyczyła przygotowania do roli nauczyciela mentora w zakresach:

  • pracy z informacją zwrotną,
  • standardów pracy mentora,
  • ABC interwencji wychowawczej,
  • pracy metodą Myślącej klasy

To inspirujący czas wśród najlepszych, bo nieustannie chcących uczyć się, pedagogów i nauczycieli, wróciłam z głową pełną pomysłów i rozwiązań – mam nadzieję, że dzięki licznym ćwiczeniom nie będę miała wątpliwości związanych z wyrażaniem informacji zwrotnej studentom, a dzięki warsztatom z Peterem Liljedahlem, profesorem Edukacji z Uniwersytetu Simona Frasera w Kanadzie, dotyczącym klasy myślącej – wprowadzę nową aktywność do zajęć lekturowych.

Bardzo dziękuję, że mogłam być tam z Wami.